توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر ظهرامروزهفتم فروردین در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی در زندگی اظهارداشت: قلب‌های مؤمنان که اهل تقوا و ایمان هستند جایگاه خداوند و مرکزی برای حقایق ناب بشری است.

 وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر مودت اهل بیت(ع) افزود: جایگاه این محبت و دوستی در قلب انسان بوده و بنابراین آدمی نباید دل خود را به غیر خدا و فرستادگان او اختصاص دهد.

 استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: فکر و ذکر انسان و تمام اعمال او باید برای خدا باشد و از ورود افراد ناباب به قلب جلوگیری کند.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف سبک زندگی حضرت زهرا(س) گفت: تقوا اساس کرامت، ریشه شرافت، خمیرمایه سعادت و کلید خیر دنیا و آخرت است.

 وی اظهارداشت: انسان های با تقوا دارای سیرتی زیبا، صورتی الهی و ملکوتی همراه با حسنات اخلاقی بو ده وموجب خیرو برکات در جامعه هستند.

 خطیب جمعه توپ آغاج  گفت: تقوا با ارزش ترین سرمایه و امتیاز فرد و جامعه اسلامی است که در سایه آن تمام مشکلات و مفاسد رفع شدنی است.

 وی با بیان اثرسوء فراموشی تقوا در جامعه افزود: سرآغاز تمام بدی ها، مشکلات، مفاسد فردی و اجتماعی زمانی است که این سرمایه گران مایه در جامعه و افراد آن کم رنگ شده و یا رخت بربندد.

امام جمعه توپ آغاج با تاکید بر بهره گیری از تعالیم قرآنی و اسلامی در سبک زندگی افزود: مسلمانان باید تلاش کنند که زندگی خود را با قرآن و نظرات اسلامی تطبیق داده و از سیره رسول گرامی اسلام واهل بیت (ع) بهره مند شوند.

حکیمی فر گفت: خانواده ها با بهره گیری از تعالیم قرآنی بهتر از گذشته سبک زندگی قرآنی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 وی بر لزوم انتقال فرهنگ زندگی قرآنی و اسلامی از سوی خانواده ها به فرزندان تاکید کرد و بیان داشت: تقویت اخلاق قرآنی و ترویج عمل به آموزه های قرآن کریم در جامعه ضروری است.

خطیب جمعه توپ آغاج با اشاره به مراتب تقوا گفت: با توجه به اینکه تقوا رئیس اخلاق شناخته شده است (التُّقی رَئیس الأخلاق)، لیکن همان گونه که غالب فضایل اخلاقی سه درجه دارد: عام و خاص و اخص، تقوا نیز همین سه مرتبه را دارد: 1ـ تقوای عام: پرهیز از محرّمات؛ 2ـ تقوای خاص: اجتناب از مشتبهات؛ 3ـ تقوای اخص: دوری از مباحات، در پرتو اشتغال به واجبات و مستحبات.

حجت الاسلام حکمی فربا بیان اینکه علامه مجلسی ، یک قسم دیگر نیز به نام «ورع سالکین» را ذکر  میکند گفت: مراد از آن، اعراض از غیر خدا، از ترس ضایع شدن عمر عزیز درکارهای بیهوده می باشد، هر چند منجر به حرام هم نشود.

پس تقوا نیز مانند فضایل اخلاقی دیگر دارای درجاتی است که نازل ترین آن، در آیه 131 سوره آل عمران، بیان شده است: «وَ اتّقوا النّارَ الّتی أُعِدَّت لِلکفرینَ»؛ و بپرهیزید از آتش عذابی که برای کیفر کافران افروخته اند.

و درجات آن به حدّی بالا می رود که همه کس تاب تحمل آن را ندارد و جز اولیاء اللّه نمی توانند به آن دست یابند.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگرسخنان خود ضمن محکومیت شدید حمله هوایی عربستان سعودی به یمن تاکیدکرد: مسلمانان نباید اجازه دهند که سرنوشت آنها را رژیم صهیونیستی و امریکا رقم زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی فر تصریح کرد: حمله عربستان سعودی با چراغ سبز امریکا ورژیم صهیونستی به یمن یک تجاوز بی شرمانه و نشان از فرومایگی ، وابستگی عربستان به دولت های استکباری است.

خطیب جمعه توپ آغاج اظهارداشت: این اقدام مسئولان عربستان ،نسنجیده و مورد نکوهش همه مسلمانان جهان است ، همه مسلمانان باید در مقابل توطئه های استکبارجهانی امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل با اتحاد و همدلی ایستادگی کنند و اجازه هیچ نوع تجاوزی را به  دولت های وابسته ندهند.

حکیمی فر خاطرنشان کرد: دولت های غربی با همکاری رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل در منطقه گروهای افراطی ایجاد و از آنها حمایت تسلیحاتی کردند و خون صدها هزار بی گناه را توسط وحشی های داعش ،النصره و طالبان برزمین ریختند.

خطیب جمعه توپ آغاج با انتقاد شدید از سکوت سازمان های بین المللی حقوق بشرگفت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشری مایه ننگ جامعه جهانی است وقتی می ببیند یک کشوری به جان و مال یک کشوری تعرض می کند سکوت اختیار می کنند.

این استاد حوزه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره یوم الله 12فروردین گفت: روز «جمهورى اسلامى» 12 فروردین روز شکل گیرى نظام جمهورى اسلامى و از مهم ترین اعیاد ملى ایران است. تشکیل نظام جمهورى اسلامى در دوازدهم فروردین 1358 که در پى برگزارى رفراندوم عمومى در دو روز پیاپى دهم و یازدهم فروردین اعلام شد، مهم ترین رویداد سیاسى در ایران، پس از پیروزى انقلاب در 22 بهمن 1357 محسوب مى شود.

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: نام «جمهورى اسلامى» که از سوى امام خمینى بر نظام سیاسى حاکم بر کشور نهاده شد نیز قابل تأمل است. این عبارت ترکیبى از دو کلمه جمهورى به معناى حکومتى که مردم آن را به وجود آورده اند. و اسلامى به معنى ریشه و ماهیت دینى نظام و جهت گیرى اصلى حکومت است. جمهورى اسلامى به معنى حکومتى است که با الهام از تعالیم دینى و با اراده مردم شکل گرفته است. واژه «اسلامى»، متمایزکننده حکومت جمهورى حاکم بر ایران از سایر نظامهاى جمهورى متداول در جهان است.

وی افزود: هدف این است که در این نظام، ارزشهاى الهى و قرآنى بر تمامى شئون حاکمیت داشته باشد و ولى فقیه، ولایت امر و امامت امت را بر عهده گیرد و علاوه بر تأمین زندگى مردم مسؤولیت هدایت آن ها و کمک به رشد و تعالى ایشان را نیز بر عهده داشته باشد. از این رو عبارت ترکیبى «جمهورى اسلامى» جامع ترین عنوانى است که بر یک نظام مردمى متکى بر مبانى اسلامى نهاده شده است.

امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه «قاطعیت امام بر روى اسلام »واقع بینانه بود بیان داشت: رمز و راز پیروزى انقلاب و تداوم آن در همین عبارت اسلام  نهفته است. امام هیچگاه براى خشنود کردن این و آن، چیزى را «هم عرض» اسلام قرار ندادند و براى نگهداشتن نیروهایى که به اسلام نمى اندیشیدند، از آرمان مردم که همان اجراى احکام اسلامى بود، صرفنظر نکردند.

یکى از نکاتى که امام اصرار داشت توسط مسؤولان نظام جمهورى اسلامى رعایت شود، این بود که به گونه اى عمل کنند که نهضتها و حرکتهاى آزادیبخش در جهان اسلام تصور نکنند که مى توان «اسلامى بودن» را با سایر اندیشه ها و مشرب هاى سیاسى و فکرى، درهم آمیخت. امام تأکید داشت که مسؤولان باید سعى کنند صرفاً اسلامى بیندیشند و در چارچوب اندیشه هاى اسلامى به تمهید امور بپردازند. در هر حال مردم در همه پرسى تعیین هویت سیاسى آینده کشور فعالانه شرکت کردند و 2/98 درصد آنان به نظام جمهورى اسلامى رأى دادند.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه این انقلاب  از میان توده هاى ملت جوشیده است گفت: پس از پیروزى انقلاب و تثبیت نظام جمهورى اسلامى، توطئه ها براى در هم کوبیدن انقلاب اسلامى ایران آغاز شد، همین مردم بودند که با صبر و تحمل انقلابى خود، همه مشکلات را به جان خریدند و سرانجام انقلاب اسلامى ایران در سطح گسترده اى بر همه جهان تأثیر گذاشت و محرومان و مستضعفان دنیا به حرکت درآمدند. حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه می شود با دست خالى هم بر ضد ابرقدرت ها قیام کرد و پیروز شدتاکید کرد: اینک نداى بازگشت به ارزش هاى اسلام ناب محمدى از سراسر سرزمین هاى اسلامى به پا خاسته است. چشم امید همه مستضعفان جهان، به موج هاى خروشان جمهورى اسلامى ایران دوخته شده نام مقدس نظام اسلامی بر بلنداى قله هاى استقلال و آزادگى مى درخشد.

وی تصریح کرد: با توجه نقش الگویی نظام اسلامی در منظقه بر عهده همه ماست که چه در بعد اسلامى نمودن روند نظام و چه در بعد مقابله با دشمنان تلاشى همه جانبه و به تعبیر رساى مقام معظم رهبرى در بستر «ملت، دولت، همدلى و همزبانى» دااشته باشیم همچنانکه امام راحل فرمود:«حکومت جمهورى اسلامى مورد نظر ما، از رویه پیامبر اکرم(ص) و امام على(ع) الهام خواهد گرفت و متکى به آزادى عمومى ملت مى باشد.»جمهورى اسلامى مى خواهد مطلبى را که قرآن فرموده است، مطلبى را که رسول خدا(ص) فرموده است، در همه کشورها پیاده کند.

حجت الاسلام حکیم فردر ادامه با اشاره به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهارداشت: یکى از اتفاقاتى که با انتظار لحظه ى تحویل سال عجین شده، شنیدن بیانات رهبر معظم انقلاب و در ادامه، آگاهى از شعار و و نام سال جدید است که توسط ایشان اعلام مى شود،در باب نام گذارى و تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب باید گفت اعلام شعار سال در چارچوب اصل 110 قانون اساسى و تعیین جهت گیرى نظام اسلامى توسط مقام رهبرى قابل تفسیر است. قطعاً توجه دادن جامعه به موضوعى کلان، به نوعى تعیین نقشه ى کلى راه براى خواص و ایجاد حساسیت مثبت یا منفى در بین آحاد جامعه است که اقدامات همسو در هر سطحى را مى طلبد.

وی افزود:رهبرى جامعه با توجه به تحلیل شرایط موجود و بررسى آسیب ها و نقاط قوت و درک فاصله بین وضعیت امروز و اهداف و آرمان هاى مشخص شده در گفتمان انقلاب، سعى مى کند در اقدامى کنشى یا واکنشى و هم چنین طبق قاعده ى اهم و مهم، توجه جامعه را نسبت به شعار سال جلب کند تا با کمترین انحراف و بیشترین سرعت، مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه دهد.

خطیب جمعه توپ آغاج خاطرنشان کرد: پیام هاى نوروزى مقام معظم رهبرى که در نخستین لحظات حلول سال نو، خطاب به مردم و مسؤولان کشور ایراد مى شود، آیینه تمام نمایى از مطالبات فقیهى جامع الشرایط در روند اداره یک نظام اسلامى است. مرورى بر نامگذارى سال ها با عناوینى چون رفتار علوى، جنبش عدالت خواهى، انضباط اجتماعى و وجدان کارى، نهضت خدمت رسانى به مردم، سال پاسخگویى مسؤولان و سال همبستگى ملى و مشارکت عمومى، اصلاح الگوى مصرف و تولیدملى، سال همت مضاعف و کار مضاعف، سال جهاد اقتصادى، حمایت از کار و سرمایه ایرانى و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملى و مدیریت جهادى گواهى بر این مدعاست.

رئیس ستاداحیای امر به معروف و نهی از منکرشهر توپ آغاج خطاب به مسولان این شهر بیان داشت: به تعبیر مولاى متقیان على(ع) مسؤولیت در نظام اسلامى، یک طعمه و شکار نیست بلکه بار امانتى است که برعهده کارگزار اسلامى گذاشته مى شود و این مسؤولیت پذیرى، بدون نظارت، نقد، حسابرسى، پرسشگرى و پاسخگویى نخواهد بود. در این نظام، پرسشگرى یک حق براى مردم و یک وظیفه براى مسؤولان است.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: در حکومت اسلامى برخلاف نظام هاى الیگارشى که ارسطو در کتاب «سیاست» ویژگى هاى آن را حکومتى در خدمت اشراف، زمین داران و قدرتمندان زرسالار معرفى کرده، حکومتى است که وظیفه خدمت رسانى به عموم مردم و تمامى اقشار جامعه را برعهده دارد و اگر تأکیدى بر طبقه اى خاص چون مستضعفان و محرومان شده، به آن معناست کسانى که توان احقاق حق خود را ندارند، حکومت در قبال تأمین حقوق آنان، مسؤولیت و وظیفه اى مضاعف دارد.

وی با اشاره به نامگذارى سال 94 به سال همدلى و همزبانى ملت و دولت گفت:به نظر مى رسد با این نامگذارى، در وهله اول یک حمایت پررنگ از دولت صورت گرفته و دولت مرهون و مدیون این نامگذارى است؛ این را هم مى توان از فحواى نامگذارى و هم از زمینه هاى موجود، برداشت کرد. درواقع این نامگذارى تداعى کننده یک نوع مفاهمه و رابطه دوسویه همدلى بین دولت و ملت است.

خطیب جمعه توپ آغاج تصریح کرد: این نامگذارى از یکسو دولت را فرا مى خواند تا بستر همدلى را فراهم کند و از طرف دیگر اقشار مختلف جامعه را نیز دعوت مى کند تا با حٌسن نیت و نقدهاى مٌستدل، به مسائل دولت بپردازند.

به نظر مى رسد یکى از شرایط موجود که منجر به نامگذارى سال جدید با این عنوان شده، شرایط منطقه اى است؛ امروز شرایط منطقه اى ما امن نیست و همه این را مى دانیم ،از سوی دیگر مسائل فرا منطقه اى است که در دو بٌعد سخت افزارى و نرم افزارى (خاص و عام) قابل بررسى است.: آنچه خاص است، مسائل مربوط به فناورى هسته اى و مذاکرات هسته اى است و همه مى دانیم که هرچه تیم مذاکره کننده کشورمان از حمایت یکدست و یکپارچه اى برخوردار باشد، قدرت چانه زنى آن ها بیشتر مى شود و در طرف مقابل نیز قدرت مانور غیرگفتگویى آن ها کمتر مى شود و دیگر نمى توانند از چیزى به عنوان «شر سرکوب» یا «شر قطع مذاکره» استفاده کنند.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه؛ باید به سمت منطقی سازی رفتارها حرکت کرد گفت: شعار امسال یک عمیلات بزرگ براى در هم شکستن سناریو دوقطبى سازى جامعه است. این به معنى نقد رفتارهاى غلط نیست این به معنى منطقى سازى رفتارهاست.عده اى از رسانه ها عامدانه و عده اى دیگر غافلانه سناریو دو قطبى سازى جامعه را به پیش مى برند که در چنین فضایى طبیعى است، مشکلات اساسى مردم فراموش مى شود و قضاوت ها نه از روى عدل و انصاف که از روى تعصبات خشک و خالى خواهد بود.در واقع زمانى که فضا دوقطبى بشود دیگر در چنین فضایى قضاوت ها و موافقت ها و مخالفت ها نه بر اساس رفتارها و عملکردها، که بر اساس حب و بغض هاى جریانى و شخصى و گروهى شکل مى گیرد و طبیعتاً کسانى که عملکرد قابل قبولى ندارند و از توجه مردم به ناکارآمدى هاى شان بیم دارند، بیشترین بهره را از چنین فضایى مى برند. اظهارات برخى نخبگان سیاسى جامعه در یک سال گذشته موید این ادعاست که عده اى از سیاسیون حیات خود را در دوقطبى سازى جامعه مى دانند. اختلاف افکنى هاى موهومى که نان برخى ها از این مسیر تأمین مى شود. رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشى باز این توطئه را خنثى کردند.

امام جمعه توپ آغاچ همچنبن با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس و توجه معظم له بر نصرت های الهى مشروط به رعایت دستورات خداوند اظهارداشت:رهبر معظم انقلاب اسلامى در این سخنرانى ضمن بیان برخى از ویژگى هاى نوروز و سال جدید به مسأله نصرت الهى و وعده اى که خداى متعال به مومنان داده است اشاره کردند و خاطر نشان ساختند که این وعده مشروط است به انجام 4 شرط که عبارتند از: «خداوند متعال چهار شاخص را در این آیه ى شریفه براى آن مؤمنانى که قدرت در اختیار آن ها قرار مى گیرد و از زیر سلطه ى قدرتمندان جائر خارج میشوند، معیّن کرده و وعده کرده است که «اِنَّ اللهَ عَلى نَصرِهِم لَقَدیر» ؛ خداى متعال قادر است که یک چنین ملّتى را نصرت کند و یقیناً هم نصرت خواهد کرد. از این چهار شرط، یکى نماز است، یکى زکات است، یکى امر به معروف است و دیگرى نهى از منکر.

حکیمی فربا بیان اینکه مسئولان و مردم عزیزتوپ آغاج در عمل بایدشعار«دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» را در این شهر محقق کنند خاطرنشان کرد: همه مردم نسبت به خود و مسئولان، دارای وظایفی هستند که باید با جان و دل آن ها را عملی کنند.

وی افزود:درسال 93اتفاقات خوبی در شهر توپ آغاج اتفاق افتاد که برگزاری نماز جمعه یکی از نمونه های آن  و هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران به شهر بود است.

امام جمعه توپ آغاج ادامه داد: «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» شعاری است که می تواند خیلی از مشکلات عدیده ای این شهر را در سایه همین شعار و منویات مقام معظم رهبری برطرف کند.

حکیمی فر خاطرنشان کرد: نهاد شورای اسلامی در این شهر کوچک بعنوان عضوی از بدنه دولت با کنار گذاشتن اختلافات و تحقق عملی «همدلی و هم زبانی » برای شهر گام های اساسی را بردارند.

وی خاطرنشان ساخت: همه آحاد ملت و به خصوص مسؤولین کشور باید نعمت وحدت و اتّفاق و همدلى را - که خداى متعال آن را به ما ارزانى داشت - براى خود حفظ کنند و آن را به خطر نیندازند: « وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ». برادرى، احساس همگامى و همدلى، نعمت بزرگ خداست.»

خطب جمعه توپ آغاج در پایان خاطرنشان کرد: برای  تحقق آرمان هاى ملت، خود ملت قرار دارد که طبیعى است که بدون حمایت آنان از دولت ، ممکن نخواهد بود. در این بین همدلى مردم با دولت یعنى اعتماد به ایشان و شناخت موانع و مشکلاتى که دولت در مسیر انجام امور به واسطه کمبودها، سنگ اندازى ها و ناکارآمدى ها مواجه است. لذا سطح انتظارات ملت باید با امکانات و توان دولت همسان باشد، که اگر چنین نشد، همدلى به واگرایى تبدیل خواهد شد.هم چنین تحقق بسیارى از امور و برنامه ها و پروژه هاى دولت بدون حضور ملت ممکن نخواهد بود. لذا این همدلى بدان معناست که آنجا که دولت نیازمند مردم است، ملت نیز همچون گذشته پاى کار بوده و شاهد مدیریت واقعى کشور بدست مردم باشیم. بدون شک حوزه هایى چون اقتصاد و فرهنگ بیشترین عرصه هاى تبلور مشارکت مردمى است که اگر توان تمام ملت به صحنه آید، بسیارى از موانع مرتفع خواهد شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر توپ آغاج بیان داشت: همدلى و همزمانى دولت و ملت رمز موفقیت ملت ایران اسلامى در طول قریب به چهار دهه گذشته بوده و امسال نیز با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامى بر عمق آن افزوده خواهد شد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی